معرفی ویدیویی آلبوم انگلیسی در خودرو

آموزش زبان انگلیسی در خودرو رایگان

دوستان گرامی آنچه پیش از این به نام آلبوم انگلیسی در خودرو می شناختید زین پس به صورت اپلیکیشن و با نام تازه”انگلیسی بی چشم و رو” در دسترس شما عزیزان خواهد بود. و می توانید آن را از بازار دانلود کنید. 

الفبای انگلیسی: A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N-O-P-Q-R-S-T-U-V-W-X-Y-Z

انگلیسی بی چشم رو یعنی یادگیری انگلیسی بدون نیاز به چشم، بدون نیاز به رو داشتن! 

 آنچه که در بالا می شنوید فایل الفبای انگلیسی است که از همین کار برای نمونه در اینجا گذاشته شده است.  

 اعتبار زبانزد آسان به دست نیامده! آسان از دستش نمی دهیم!

چرا انگلیسی بی چشم رو؟ چون:

  1. چشم نمی خواد! نابینا هم می تونه یاد بگیره! رو هم نمی خواد و میشه تنهایی انگلیسی رو یاد گرفت.
  2. وقت مفید نمی خواد!
  3. تمرکز نمی خواد! گوش کردن نمی خواد! فقط باید شنید!

(اونقدر گوش کن تا یادگیری اتفاق بیفته. چون یادگیری یک اتفاقه نه یک اجبار!)

  1. اِسترِس یادگیری نداری!

(چون در این روش یادگیری توقع نیست! یادگیری اتفاقه! بنابراین برا کودکان هم عالیه!)

  1. همه جا باهاته! 
  2. سطحتو خودت انتخاب می کنی!

(هیچ کی بهتر از خودت نمی دونه سطحت چقدره!)

(اگه هیچی بلد نیستی از پایه شروع کن! اگه بلدی برو سطح بالاتر! ولی من جای تو باشم از پایه شروع می کنم)

حالا اگه بیشتر می خوای بدونی پایین رو بخون!

اگه می خوای رایگان داشته باشیش برو اینجا.

 دوستداران گرامی آلبوم آموزش انگلیسی بی چشم رو از تاجیکستان و افغانستان: چنانچه شما در فارسی روزانه اتان واژه دیگری بکار می برید، به ما ایمیل بزنید تا واژه روزمره شما در نسخه تاجیکی یا افغانی وارد شود، و سپس آن فایل صوتی به روز شده برای شما ایمیل شود. سپاسگزاریم.

Дӯстони азиз: Агар калимаҳое, ки дар порсии шумо истифода мешаванд, гуногунанд, биёед бидонем, ва онҳоро иваз кунед. лутфан ба мо муроҷиат кунед

Dūstoni aziz: Agar kalimahoe, ki dar porsii şumo istifoda meşavand, gunogunand, ʙijoed ʙidonem, va onhoro ivaz kuned. Lutfan ʙa mo muroçiat kuned.

با آلبوم انگلیسی بی چشم رو شما هم می توانید انگلیسی بیاموزید!

آلبوم خودآموز “انگلیسی بی چشم رو” به نام انتشارات زبانزد ثبت شده است، و بکارگیری این عنوان توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگری جرم است!

بیش از 38 ساعت آموزش فشرده زبان انگلیسی برای تِکرار، تِکرار، و تِکرار تا هنگامیکه در مغز شما بنشیند!

آموزش فشرده 2003 واژه پُرکاربُرد زبان انگلیسی (28 ساعت) و 3588 واژه دانشگاهی زبان انگلیسی برای نمره 7.5 تا 9 آیلتس (10 ساعت) یا آزمون اِس اِی تی SAT بدون نیاز به تمرکز و درگیر کردن چشم، تنها با بکارگیری وقت زائد (جمعاً 5591 واژه!)

آلبوم صوتی آموزش انگلیسی بی چشم رو

The Eyes-free English Album for Learning English

آیا دوست داشتید می توانستید هنگام رانندگی در ترافیک شهری و یا در راه سفر با خودرو، در اتوبوس، تاکسی، هنگام ورزش، پیاده روی … انگلیسی را تنها از طریق شنیدن یاد بگیرید؟ بدون اینکه حتی نیازی باشد توجه خود را از محیط پیرامون به آن معطوف کنید؟ اپلیکیشن آموزشی انگلیسی بی چشم رو به همین منظور ساخته شده است.

این اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی به صورت ناخودآگاه، اتفاقی و بدون نیاز به تمرکز است. در زندگی های شلوغ و گرفتار امروزه، یادگیری زبان انگلیسی به ویژه برای بزرگسالان، که گرفتار زندگی و کار و فرزندان خود هستند، به عنوان یک آرزو درآمده، چون بیشتر این عزیزان وقت و شاید هزینه انجام این کار را ندارند. اپلیکیشن انگلیسی بی چشم رو با توجه به همین نکته تلاش در آموزش زبان انگلیسی به روش ساده و به صورت اتفاقی و با استفاده از وقت تلف شده افراد دارد، به گونه ای که از وقت مفید آنها که برای کار، خانواده و فرزندان آنهاست نمی کاهد.

اپلیکیشن انگلیسی بی چشم رو 2003 تا از پُرکاربردترین واژه های انگلیسی روزمره را در سه سطح پایه، میانی و پیشرفته در ساختاری متفاوت که برای یادگیری بدون توجه و اتفاقی طراحی شده آموزش می دهد. سپس در سطح فراپیشرفته با نام “دیوانه” 3588 واژه کتابی را هم برای کسانی که می خواهند واژگان انگلیسی را تا سطح فوق تخصصی یعنی نمره 9 آیلتس یاد بگیرند آموزش می دهد. با بکارگیری این اپلیکیشن شما می توانید انگلیسی را در سفر و یا هنگام رانندگی، یا در ترافیک و یا دراوقات بِلااستفاده و یا هنگام سواری در وسایل نقلیه عمومی و نیز هنگام ورزش  کردن یاد بگیرید.

تَک تَک واژگان با معنیشان هر کدام سه بار تکرار می شوند (تا اگر یک بار آن را به دلیل سرو صدای پیرامون نشنیدید، بتوانید 2 بار دیگر را بشنوید) و سپس نقش دستوری واژه، دیکته واژه، جمله نمونه و معنی جمله نمونه نیز بازگو می شود (به جز در سطح فوق پیشرفته “دیوانه” که فقط به انگلیسی است). در ضمن دیکته واژه بر روی موبایل شما نشان داده می شود، اما نیازی نیست به آن نگاه کنید، چون دیکته برای شما هِجی می شود، و بهتر است شما آن را در ذهن خود مجسم کنید. شیوه یادگیری زبان انگلیسی به روش اتفاقی مدتها است که مطرح است، اما ما باور داریم و در اینجا ادعا می کنیم که دکتر مسعود راعی شریف نخستین کسی است که توانسته است این شیوه را در عمل در فن آموزش زبان پیاده کند! اگر کسی در هر جای دنیا مخالف اینست، می تواند با مدارکی که نشان می دهد، اعتبار این نوآوری را برای خود داشته باشد. علت اطمینان ما از این موضوع سختی ساخت چنین کاری است. ساخت این اپلیکیشن 5 سال زمان برده است!

این مجموعه بی نظیر در چهار سطح 1. پایه، 2. میانی، 3. پیشرفته و 4. دیوانه ارائه شده است. شما می توانید آموزش را از هر مرحله ای که دوست دارید آغاز کنید. اطلاعات بیشتر در باره این مجموعه را در فایل راهنمای هر سطح در زیر دانلود فرمایید. بسیاری از مردم این مجموعه را برای آموزش انگلیسی به کودکان خود نیز بکار می برند، چون همانگونه که گفته شد در این روش نیازی به تمرکز نیست.

راهنمای یادگیری آلبوم انگلیسی بی چشم رو

Guide to Learning English through the Eyes-free English Application

لیست واژگان سطح پایه (نمره 5 آیلتس)

List of the Words in Level Basic (IELTS Score 5 Vocabulary)

لیست واژگان سطح میانی (نمره 6 آیلتس)

List of the English in Level Intermediate (IELTS Score 6 Vocabulary)

لیست واژگان سطح پیشرفته (نمره 7 آیلتس)

List of the English in Level Advanced (IELTS Score 7 Vocabulary)

لیست واژگان سطح دیوانه (نمره 7.5 تا 9 آیلتس) همان بخش 2 فرهنگ واژگان نمره 7.5 آیلتس است و در اینجا موجود نیست!

قیمت محصولات اینجاست.

برای ما در اینستاگرام دِل بگذارید

Like us on Instagram @zabunzad

ما برای نخستین بار واژه پارسی دِل را برای (لایک) انگلیسی پیشنهاد کردیم. باشد که یادگاری بماند در زمان!

1397/1/20

We were the first to propose the Persian “dell” for the English “like” on social media. May this go down in history as our impression

April 9th, 2018

بازدید کننده گرامی شما می توانید پوستر دلخواه خودتان را از اینجا دانلود کرده و در پشت خودروتان نصب فرمایید تا یادگیری انگلیسی به این روش را به دیگران پیشنهاد کنید. همچنین می توانید در مسابقه طراحی بهترین پوستر برای آلبوم انگلیسی بی چشم و رو شرکت کنید. سایز این پوسترها آ3 می باشد.