کُپی نکن! حق ما رو نخور! وگرنه گرفتار می شی!

بازدید کننده گرامی چندی است موسسه آموزش زبانی در شهر تهران خیابان ستارخان با نام "زبانزد" راه اندازی شده است! به آگاهی می رساند این موسسه هیچ ارتباطی با این زبانزد اصلی و نخستین ندارد، و دکتر راعی شریف هیچگونه فعالیت یا آشنایی با این موسسه یا هرگونه موسسه دیگری با این نام یا شبیه به آن ندارد!

جدیدترین مورد شکایت دکتر راعی شریف: دوست گرامی اگر شما آلبوم کامل انگلیسی در خودرو همراه با کتاب مرجع آن را از یکی از کارکنان دیجیکالا هر زمانی پس از 14 آذر 98 به عنوان هدیه دریافت کرده اید، خواهشمند است با زبانزد تماس گرفته و ضمن دریافت مژدگانی دُزد آشنای خود را بشناسید! این فرد محصول را برای شما نخریده است! بلکه آن را دُزدیده است! و مطمئن باشید دکتر وِل کن ایشان نخواهد بود!

سایت irlanguage.com: از اینکه در باره دزدی ادبی یکی از کتابهای دکتر با ما تماس گرفتید سپاسگزاریم. فعلاً جزئیات را بر می داریم تا به توافق برسیم. اما چنانچه نرسیم جزئیات دوباره در اینجا گذاشته خواهد شد!

برخی اعضای کانال تلگرامی Translation Experts: از جناب آقای عنایت سپاسگزار باشید، وگرنه مدرک ترجمه خود را به دلیلی بی ادبی به دکتر راعی شریف در کانال خود از دست می دادید! اگر مایل هستید بیشتر در جریان مزاحمتهای عده ای برای استاد گرانقدر ما دکتر راعی شریف قرار بگیرید پیشنهاد می کنیم حتماً مطالب گروه translatometry در تلگزام را بخوانید. 

پیام دکتر راعی شریف شهریور 99: درود دوباره به بازدید کنندگان وبسایت زبانزد. دیگر از احترام گذاشتن به آدمهایی که ارزش آن را نمی فهمند خسته شدم. و به دلیلی بی تربیتی و دروغگویی مدیر این وبسایت و وکیل او حقیقت را بازگو می کنم. مدیر سایت irlanguage.com به یکسال زندان تعذیری محکوم شد، که این حکم قطعی گردید:

سپس بنده شکایت حقوقی بر علیه ایشان مطرح کردم که این پرونده هم اکنون در دادگاه حقوقی اسلامشهر در حال بررسی است. به دلیلی پر رویی و دروغگویی این جانور دیگر از بخشش و رضایت خبری نخواهد بود.

سایت ielts2.comبهت گفتیم عبارت “دانلود کتاب اسپیکینگ دکتر راعی شریف” یا چیزی شبیه اینو بردار، بر نداشتی! با وکیل ما هم بَد حرف زدی! وانمود نکن کاری نکردی! تو دادگاه بهت می گیم چیکار کردی! خودتم بهتر می دونی چیکار کردی. این واپسین عکس از وبسایتته در تاریخ 10/4/98.

 

پیام دکتر راعی شریف شهریور 99: از تاریخ ثبت شکایت وبسایت تو آدم دزد از نام و اعتبار من سوئ استفاده کرده و با دزدیدن ترافیک اینترنت من وقت مردم را به هدر داده ای و بازدید کننده من را به دنبال نخود سیاه فرستاده ای! این تصویر وبسایت تو در تاریخ 30 شهریور 99 است که نشان می دهد هنوز آدم نشده ای! دیگر بخشش و ادب کافیست! زین پس با زبان دیگری با امثال تو سخن خواهم گفت.

 

بچرخ تا بچرخیم. گفتم این بار با زبان دیگری که تو نمی فهمی با تو رفتار خواهم کرد. 

 

سایت digitom.coامیدواریم بستن سایت شما به دلیل شکایت ما نباشد.

 

جناب آقای محمد انتظاری از شهر کاشان: شما آلبوم صوتی انگلیسی در خودرو را از بامیلو تهیه فرموده و سپس به دلیلی نامربوط آن را برگشت زدید! که موجب جریمه ما از سوی بامیلو شد! این زیاد مهم نیست! آنچه مهم است اینست که در پِی خرید و برگشت شما این آلبوم تا کنون 3 بار در شهر کاشان کُپی غیرقانونی شده است! در صورتیکه در 61 مورد خرید پیشین در این شهر هیچ مورد کُپی برداری غیر قانونی گزارش نشده است! به دلیل عدم همکاری بامیلو با ما برای در اختیار گذاشتن شماره تماستان، ما از بامیلو این محصول را جمع کردیم! ما نمی گوییم کُپی برداری غیر قانونی کار شماست! اما ما اطلاعات کامپیوتری که روی آن این سی دی ها کُپی شده است را داریم! اما شماره تلفن شما را نداریم! بر پایه سیستمی که در زیر توضیحات آن آمده است، ما از هرگونه کُپی برداری غیرقانونی از این آلبوم بی نظیر در هر جای دنیا آگاه می شویم. لذا خواهشمندیم پیش از اینکه کُل کاشان پر از کپُی های غیر قانونی پس از خرید شما و اطلاعات آن کامپیوتر خاص بشود، که در آن صورت مسئولیت مالی و کیفری آن با شخص دارنده آن کامپیوتر است، در اسرع وقت با ما تماس بگیرید. شما 17 همین پرونده مورد بررسی ما هستید، و چنانچه این مسئله را زودتر با زبانزد حل نکنید، با مسئول آن کامپیوتر برخورد قضایی می نماییم و علاوه بر کلیه جریمه های مربوطه مالی و کیفری، هزینه دادرسی و اقامت و خورد و خوراک وکیل ما در کاشان همگی به گردن آن فرد خواهد بود. نوبت پرونده شما که بشود، اقدام قانونی آغاز خواهد شد. بنابراین خواهشمند است در اسرع وقت با ما تماس بگیرید تا معلوم شود چه کسی این کُپی برداری های غیر قانونی را انجام داده است: یا شما، یا کسی در رابطه با شما، و یا فردی در بامیلو! در هر صورت ما با این قضیه به دلیل حفظ حقوقمان شدیداً برخورد می کنیم. در ضمن پاک کردن اطلاعات از روی رایانه کُپی بردار و حتی فُرمت آن هیچ کمکی به فرد خاطی نخواهد کرد، چون در سیستم رَدیاب ما همه این پیش فرضها اعمال شده است! و در ضمن پاک کردن مدرک جرم خودش جرم است! این را گفتیم تا فرد خاطی بداند و به جرم خودش نیفزاید! ارادتمند: وکیل زبانزد.

  

موارد حقوقی زبانزد

Legal Issues at Zabunzad

روزی که این صفحه از وبسایت زبانزد ساخته شده، دکتر راعی شریف به ما تبریک گفت! گفتیم چرا، گفت شرکتها هراندازه بزرگتر می شوند نیازشان به یک بخش حقوقی که حافظ منافع آنها باشد بیشتر می شود. این نشانه رشد زبانزد است!

بازدید کننده گرامی: چنانچه آلبوم انگلیسی در خودرو و یا هر محصول دیگر انتشارات ناشر مولف زبانزد را غیر قانونی کُپی کرده اید، خواهشمندیم جهت حفظ حقوق و مشاغل کلیه کارکنان تیم زبانزد که مستقیم یا غیر مستقیم با این مجموعه همکاری دارند، و نیز برای حفظ حقوق نویسنده شخص آقای دکتر مسعود راعی شریف، مبلغ آلبوم را به شماره کارت زیر واریز نموده، و ضمن کسب رضایت کلیه کارمندان زبانزد و اَجر دنیوی و اخروی، از پیگرد قانونی ما که منجر به دریافت حداقل 10 برابر مبلغ آلبوم به اضافه کلیه هزینه های حقوقی می باشد جلوگیری نمایید! چنین مواردی در این بخش با ارائه اسناد پیگیری در دادگاه موجود است. سپاسگزاریم:

شماره کارت بانک سپه

5892 1011 9941 2145

خواننده گرامی: شما به دو دلیل اینجا هستید: 1. یا می خواهید بدانید آیا آنچه که ما در مورد رهگیری تَک تَک موارد کُپی برداری غیر قانونی از آلبوم بی نظیر “آموزش انگلیسی در خودرو” می گوییم بُلوف است، و ما توان این کار را نداریم؛ که در اینصورت امیدواریم مدارک مستند و اسکن شده زیر شما را متقاعد سازد. 2. یا نگران حفظ حقوق ما هستید، و می خواهید بدانید تا چه حد جدی با خاطیان و کُلاهبرداران برخورد می کنیم، که از این بابت از شما سپاسگزاریم. و سرانجام باید گفت پیگیریهای حقوقی ما محدود به آلبوم صوتی آموزش انگلیسی در خودرو نمی شود! دیگر کارهای آقای دکتر راعی شریف هم کُپی برداری شده و حق ایشان پایمال شده است! در زیر به پرسشهای حقوقی شما با مستندات پاسخ می دهیم. ضمناً چون موارد شکایت ممکن است افزایش یابد، در صورت علاقمندی، این صفحه را مرتب چک کنید، تا از شکایتهای تازه آگاه شوید. 

پرسشها و پاسخهای حقوقی

  1. چگونه می توانید کُپی برداری غیر قانونی را پیدا و مورد پیگرد قانونی بگذارید؟ از کجا می فهمید کی کجا یه سی دی را کُپی می زند! خواهشاً بُلوف نزنید!دوست عزیز خواهشمندیم قرارداد اسکن شده زیر را به دقت مطالعه کنید! سی دی های آموزش انگلیسی در خودرو یک قفل دارد و یک سیستم رهگیری. قفل از روز اول و از نخستین سی دی روی آنها نصب بوده است. به همین دلیل اگر سی دی ها را روی کامپیوتر باز کنید، فایل قابل کپی نمی بینید! اما سی دی ها در دستگاه های پخش می خوانند و مشکلی ندارند. علاوه بر این قفل اولیه کهمی تواند توسط هَکِرها شکسته شود، اکنون ما یک سیستم رهگیری کُپی برداری غیرقانونی هم بر روی سی دی ها نصب کرده ایم، تا با هَکِرها هم برخورد کنیم! این سیستم که هزینه ای برابر با 18 میلیون تومان برای 5 سال برای ما داشته است (که بهای بسیار ناچیزی است برای جلوگیری از ضَرَر ما و بیکار شدن بیش از 100 نفر آدم! خدا به دکتر خیر بدهد که این مبلغ را پرداخت!!!)، هر گونه کُپی برداری غیر قانونی از سی دی های آلبوم صوتی انگلیسی در خودرو اثر دکتر مسعود راعی شریف را در هرجای دنیا که باشد رهگیری کرده و به مدیر سایت زبانزد گزارش می کند! اگر باور ندارید اینجا را ببینید. ما با نماینده این شرکت روسی در ایران قرارداد بستیم. به دلیل حساسیت موضوع، اسامی و امضاها و مهرها پاک شده است. بخوانید:

قرارداد نصب سیستم رهگیری کُپی برداری غیر قانونی از آلبوم بی نظیر “آموزش انگلیسی در خودرو”

نکاتی بر روی عکس صفحه 1 قرارداد بالا برای هَکِرهای گرامی گذاشته ایم، که به دلیل کوچک بودن شاید به سختی خوانده شود. این عزیزان باید ما را ببخشند، چون به اندازه آنها تخصص کامپیوتری نداریم! نکته اینجاست که شرکت به ما گفته است نباید به کسی بگویید دنبال چه جور اطلاعاتی هستید، و اینکه ISP ها با حُکم دادگاه موظف به همکاری با ما هستند. بر خلاف آنچه که هَکِرها فکر می کنند، داده ها بر روی سی دی کُپی شده ذخیره می شود!!! و نیازی به ارتباط با اینترنت نیست!!! دیگر بیش از این نمی توانیم چیزی بگوییم! صفحه 2: 

صفحه 3 قرارداد با ذکر مبلغ و مهر و امضای دو طرف:

  1. نظر دکتر راعی شریف در باره کُپی برداری غیر قانونی از کارهایشان چیست؟ ایشان چقدر طمع مالی دارند؟ چقدر پول می خواهند؟ کِی کُپی برداری آزاد می شود؟نظر ایشان را دربالای صفحه معرفی سی دی های آموزش انگلیسی در خودرو با صدای خودشان می توانید بشنوید، در پاسخ به انسان شریفی که زنگ زده تا اجازه کُپی بگیرد! و اما پاسخ بقیه پرسشهای شما: غیبت نکنید، و تا آدمی را نمی شناسید، قضاوت نکنیدکُل وبسایت زبانزد و همین حرفها و همه کارها و سیاستها و قیمت گذاریها و تصمیمات و کانالهای ارتباطی اینستاگرام و تلگرام و واتس اَپ و ایمیلها توسط تیم زبانزد که همگی دانشجویان پیشین دکتر بوده اند ایجاد شده و مدیریت می شود (البته ایجاد وبسایت خوشنام زبانزد کار خود دکتر بود)!!! و دکتر هیچ دخالتی در این کارها ندارد، و در برخی موارد حتی مخالف و ناراحت هم می شود! فقط در جاهایی که نوشته “امضا دکتر مسعود راعی شریف” آن مطلب مال خود دکتر راعی شریف است، که تازه آن را هم تلفنی یا … به ما می گوید تا ما در وبسایت بگذاریم. تمام! ما به همه حرفهای ایشان گوش نمی کنیم، چون به ضرر شخص ایشان و ماست!!! بیش از 100 نفر مستقیم و غیر مستقیم در زبانزد یا برای زبانزد کار می کنند!!! و کسب روزی می کنند!!! ما دنبال حق خودمان هستیم!!! دنبال حفظ شغل خودمان هستیم!!! به دکتر ربطی ندارد. دکتر خدا را شکر می کند که توانسته بیش از 100 نفر را شاغل کند، و وسیله خیر شود! همین! برای همین پیشنهادات ما را می پذیرد، تا شغل ما حفظ شود! اگر به ایشان باشد، می گوید به هر کس پول ندارد، همه چیز را مجانی بدهید! اما سخت می شود تشخیص داد کی راست می گوید کی دروغ، بنابراین شرمنده ایم که ما به کسی اطمینان نمی کنیم. ما حتی با کلاسهای رایگان دکتر که ما را وادار کرده فایلهایش را رایگان روی وبسایت بگذاریم تا هرکس خواست دانلود کند مخالفیم!!! همچنین با تصحیحات نگارش رایگانی که روی وبسایت می گذارد هم مخالفیم!!! کمی انصاف داشته باشید! غیر از دکتر چه کس دیگری حتی جرأت این کارها را دارد؟ همه می ترسند انگلیسیشان اشتباه باشد، و مردم از آنها ایراد بگیرند! اما دکتر روی اینستاگرام زنده پست ویدیویی انگلیسی می گذارد! اصلاً هم مغرور نیست. اصلاً هم خودش را نمی گیرد. اصلاً هم فکر نمی کند بی نقص است، چون به گفته خودش اگر کسی در انگلیسی این ادعا را بکند، احمق است! بگذارید چند تا ایراد هم از من بگیرند، شاید یه چیزی هم یاد گرفتم! هرکس فکر کند کامل است، احمق است. من احمق نیستم. دانا هستم، اما خوب شاید همه چیز را ندانم. کم دانستن بهتر از احمقی است! ما موقعی فهمیدیم دکتر راست می گوید که شخص عزیزی از بندر آفتاب نزدیک خلیج همیشه پارس با ما تماس ایمیلی گرفت، و گفت “چرا کلاسها و تصحیحات نگارش جدید دکتر رو نمی ذارید رو سایت؟! من یه هفته است منتظرم!” ایشان حتی پول نداشت به ما زنگ بزند، و چون دردِ دلش طولانی بود، ایمیل زده بود! از او شماره موبایل خواستیم تا ما به او زنگ بزنیم، گفت موبایل ندارم! اینجا کافی نِتِ شهره! من تو روستام! هروقت میام شهر برای فروش نون محلی، میام کافی نت 5 دقیقه زبانزدو چک می کنم و والسلام! فایلها و تصحیحات زبانزد رو هم خود کافی نت رایگان دانلود می کنه برا خودش، اما چون من وبسایتو بهش معرفی کردم، یه فلش 8 گیگ دارم که میریزه برام تا سِری بعد. من کلی چیز یاد گرفتم! اما چون فلشم پُر می شه، مجبورم همه رو پاک کنم برا درسهای جدید. حیف!!! ما که اشکمان درآمد! شما چطور! بعد دکتر گفت دیدید می گم رایگان بگذارید؟! ما هم به دکتر گفتیم باید وبسایت زبانزد هزینه هاشو بده و سرپا بمونه تا اون بتونه از بندر آفتاب دانلود کنه! تازه شغل ما هم هست! در آمد ما چی میشه؟ دکتر ساکت شد و گفت اوکی پس فایل کلاسها و تصحیح نگارشها رو رایگان ادامه بدید. ما مخالفیم!!! چون برای خود دکتر ناراحتیم!!! اما به احترام دکتر پذیرفتیم!!! بهش می گیم مردم اَزَت ایراد می گیرن. میگه چه بهتر! به سوادم اضافه میشه! دکتر طمع پول نداره!!! ولی می گه I want my name to outlive me! That’s all!. ساده اش یعنی اینکه دنبالِ نام نیکِه! همین! همه چی هم داره، چون شُکر خدا درآمدش کم نیست! بقیه اش هرچی هست مال ماست که زبانزد رو می گردونیم! البته password زبانزد رو هنوز هیچ کس نداره، جز خود دکتر!!! اون آقا هم در بندر آفتاب الان یه تبلت سامسونگ با سیم کارت داره، که یه تیر دو نشونه! هم کامپیوترشه! هم موبایلش! که تو این گرونیها شده 8 میلیون تومن! فکر می کنین کی براش از دیجیکالا خرید بُردن در خونش بهش تحویل دادن؟ اجازه نداریم بگیم کی. راست می گن حساب به دینار، بخشش به خَروار! مِنَتی هم سر اون آقا نیست می دونین چرا؟! چون ما از کلاهبردارها گرفتیم دادیم به اون. مانند رابین هود!
  2. آیا برای شما می صَرفد دنبال کپی غیر قانونی 3 تا سی دی برین؟ یعنی برا 70 هزار تومن برین یه شهر دیگه و شکایت کنین؟ 10 برابرشو باید خرج کنین و پول تمبر بدین، پول وکیل، خوردوخوراک، اقامت، هزینه تاکسی و بلیط رفت و بر گشت و …. . تازه باید یه سال بدوید تا 70 هزار تومنو پس بگیرید! خود دکتر راعی شریف چی می گه؟ می گه برید دنبالش؟ بله می صَرفد! اصلاً هم وقت گیر نیست و نیاز به یک سال وقت هم نیست. نهایت 2 ماه! این اشتباهی است که کُلاهبردارها می کنن و فکر می کنن اینجوری از چنگ قانون در می رن، چون شاکی بیخیالش می شه! هزینه تمبر هم چون برای 70 هزار تومنه می شه 10 هزار تومن. اگر پول وکیل زیاد باشد دادگاه قبول نمی کند، اما اگر کم باشد از کلاهبردار می گیرد. اما ما اصلاً وکیل نمی گیریم، چون دکتر راعی شریف بیش از 10 هزار دانشجو در ایران داره که هر کدومشون تو یه شهری هستن. کارها رو اونا انجام می دن. بنابراین بسیاری از هزینه هایی که می گویید اصلاً وجود خارجی ندارد. تازه اگر هم داشته باشد، کافیست رسید همه این هزینه ها را نگه داریم، و تقدیم قاضی کنیم تا او همه را یکجا به اضافه جریمه کُپی برداری از فرد خاطی بگیرد. همانگونه که در مورد زیر می بینید، همه این رسیدها نگه داشته شده است. فرد خاطی است که باید هزینه خوردوخوراک و اقامت و پول تاکسی و … ما را بدهد. ما چیزی خرج نمی کنیم. البته نمی توانیم به یک رستوران اشرافی برویم و فیش 400 هزار تومنی بیاوریم و یا به هتل 7 ستاره برویم. اما در حد عرف دادگاه تمام این هزینه ها را از فرد خاطی می گیرد. و اما در مورد 1 سال دویدن! اطلاعات حقوقی شما کم است! چون مبلغ شکایت پایین است، شورای حل اختلاف به اینگونه پرونده ها رسیدگی می کند، نه دادگاه! و نوبت دهی در شوراها بسیار سریع و حداکثر 1 ماهه است، و با کارهای پس از حکم حداکثر 2 ماهه پرونده مختومه است! شکایتها میلیاردی نیست که سالها بدَوید! دکتر بسیار از تبهکاری در هر نوعی بَدَش می آید. در این مورد خاص هم، به قول دکتر آینده زبانزد و آینده شغلی کارکنانش به خطر می افتد! پس باید دنبال کنیم!
  3. پس دکتر از دانشجوهاش بیگاری می کشد؟! خوب شد گفتید. من دانشجوی دکترم. باید مواظب باشم؟!منظور شما را نفهمیدیم. آیا منظورتان ماها دانشجوهای آقای دکتر را می گویید؟! یا آنهایی که در شهرها شکایتها را پیگیری می کنند؟ چون منظورتان را نفهمیدیم، هر دو گروه را توضیح می دهیم تا مسئله برای شما روشن شود. ما 10 دانشجوی پیشین و کنونی دکتر راعی شریف وبسایت زبانزد و همه بخشها و کانالهای ارتباطی وابسته به آن را مدیریت می کنیم. کار ما از خانه و محل سکونت خودمان است. آفیس یا دفتر نداریم! اصلاً زبانزد دفتر ندارد! نیازی هم ندارد! نشانی هم که می بینید، انبار کتاب و سی دی است، که سرایدار ساختمان با حقوق ثابت از آنها مواظبت می کند، آنها را برای افراد و سفارشها و … می فرستد و از چاپخانه دریافت می کند! هر 10 نفر ما از زبانزد و شخص دکتر راعی شریف حقوق می گیریم، و حقوق ما به میزان وقتی است که برای زبانزد می گذاریم. برای همین هم هستما بیشتر از دکتر دنبال احقاق حقوق پایمال شده زبانزد هستیم، چون شغل ما و بسیاری دیگر به بقای زبانزد بستگی دارد. و اما در باره دانشجویان شهرستان که پیگیر پرونده های شکایت ما هستند! دوست عزیز، حداقل خسارتی که شورای حل اختلاف برای فرد خاطی تعیین می کند 10 برابر میزان خسارت وارد شده به زبانزد است، به اضافه هزینه از کار افتادگی زبانزد در این مدت برای پیگیری موضوع! گفتیم این حداقل است! در شکایت دوم ما خسارت بالغ بر100 میلیون تومان شد که برای همین اَمر پرونده از شورای حل اختلاف به دادگاه رفت! همه این پول دریافتی را آن دانشجوی بینوا که شما نگرانش هستید دریافت می کند، به اضافه همه هزینه های دیگری که کرده مانند هزینه تاکسی و بلیط و خوردوخوراکو … تا آنجاییکه رسید قانونی برای روزهای پیگیری شکایت ارائه کند! تازه همه این هزینه ها را هم در ابتدای کار دکتر می دهد، نه دانشجو! اما دانشجو مکلف است این هزینه های اخیر را به دکتر برگرداند!             
  4. آیا تا کنون شکایتی را هم به پایان رسانده اید؟! آیا تا حالا خسارت هم گرفته اید؟! ارزشش را داشت؟بله! 4 مورد به پایان رسیده است، که سنگین ترینشان پرونده 100 میلیون تومانی بود. تمام خسارتها را هم تمام و کمال گرفته ایم. ارزشش را هم داشت، چون همانگونه که گفتیم، حفظ حقوق زبانزد، یعنی حفظ حقوق و شغل خودمان! پرونده سنگین 100 میلیون تومانی مربوط به فردی است که در شهری بزرگ (بگذارید اسمش را نگوییم!!!) کلوپ سی دی داشت و آلبوم انگلیسی در خودرو را با بسته بندی مشابه اصلی چاپ می کرد، و در آن کلانشهر پخش می کرد!!! این فرد نه تنها 100 میلیون تومان جریمه شد، بلکه جواز کسب خود را از دست د اد و 6 ماه هم به زندان افتاد. پس از 1 ماه فهمیدیم دکتر رفته به اون شهر و فرد رو از زندان در آوُرده و 5 میلیون هم به او داده و گفته حالا برو دنبال کسب حلال! اما 95 میلیونو به اصرار ما گرفتیم! در موردی دیگر پلاک خودرو پرادو فردی برای همین 70 هزار تومان و دیگر هزینه های خورد بازداشت شد، تا فرد آمد و همه را پرداخت کرد. همه این اسناد یا در زیر آمده یا در حال آماده سازی است تا در زیر ببینید!
  5. مستندات شما کو که نشان دهد آنچه که می گویید را انجام داده اید و پیگیر هستید؟!بله پرسش بسیار خوبیست که در بالا هم قول دادیم مدارک را ارائه کنیم. اولاً نگاهی بهاین شرکت بیندازید. پس بلوف نیست! در زیر، کلیه مدارک اسکن شده شکایتها و رسید هزینه هایی که نگه داشته ایم تا از خاطی بگیریم و رای دادگاه ها و غیره را مشاهده می فرمایید. اگر پرسش دیگری مطرح شود همه را پیش از این می گذاریم تا این پرسش همواره آخرین پرسش باشد تا شما پس از آن فقط مستندات اِسکَن شده را ببینید. در ضمن چون به این موارد اضافه می شود، اگر دوست دارید می توانید دوباره به این صفحه سر بزنید و چک کنید. کلیه اسامی افراد و مُهرها و امضاها و غیره به دستور مشاور حقوقی ما پاک شده است. در ضمن ما هنوز درگیر اِسکن کردن و پاک کردن اسامی و امضاها و غیره هستیم، و آنچه که می بینید هنوز به روز هم نیست. دوباره به ما سر بزنید: کلیه موارد بدون ذکر نام شهر می باشد تا به هم میهنان گرامی مان برنخورد! باز هم خواهش می کنیم از هرگونه کُپی برداری غیر قانونی چه از کتابها چه از سی دی های دکتر راعی شریف خود داری فرمایید، چون درست است که دکتر حوصله پیگیری این موارد را ندارد، اما ما به نمایندگی از ایشان داریم!!! و شکایتها را تا انتها پیش می بریم تا هم زبانزد پایدار بماند، هم شغل ما! همه محصولات دکتر راعی شریف امکان رَدیابی دارد! چون دکتر آنقدر به کار خودش مطمئن بوده که سیستم رهیابی روی همه کارها بگذارد! نگران هزینه اش هم نیست، چون در یک مورد شکایت پایین که می بینید خاتمه یافته زبانزد 100 میلیون تومان خسارت گرفت! و نه تنها هزینه همه آن قُفل گذاریها و ردیابیها، بلکه حقوق ما هم تا ماهها در آمد. از دکتر راعی شریف بسیار سپاسگزاریم که برای حفظ شغلمان و حفظ زبانزد اجازه می دهد از حقوقمان و حقوق خود ایشان محافظت کنیم، و تا ما اینجا هستیم از حقوق ایشان، که در واقع حقوق تَک تَک خودمان هم هست محافظت می کنیم!

مورد در جریان

 

مورد در جریان

گوش کنید!

 

مورد در جریان

 

مورد در جریان

 

مورد پایان یافته

 

مورد پایان یافته

همانگونه که می بینید این مورد در حل اختلاف تلفنی حل و پول به حساب دکتر واریز شد. بشنوید!

 

مورد پایان یافته

امیدواریم موارد بالا برای کُلاهبرداران کافی باشد، وگرنه فقط میله های زندان می تواند باعث شود باور کنند! ما از حق خودمان، از شغل خودمان و از وبسایت بسیار محبوب و درستکار زبانزد، و از همه مهمتر از حقوق محصولات بی نظیر جناب آقای دکتر مسعود راعی شریف با تمام توان و شدت محافظت می کنیم!